Påmeldinginformasjon om bussturen til Norsk Skogfinsk Museum på Svulrya den 5. juni for medlemmer. (Hvis du ikke er medlem er det bare å melde seg inn på vår hjemmeside). Bussavgangen blir kl. 09.00 fra P-plassen på Høyvang. Retur samme sted på ettermiddagen.
Av hensyn til serveringen i kafeen på museet setter vi påmeldingsfrist 27. mai. Førstemann til mølla sikres plass. Her er det bare bussens setetall som setter begrensningen. Påmelding enten via sms eller e-post til 90648563 eller toremalum@gmail.com.
Hvis noen av deltakerne har slekt, eller andre forbindelser til det gamle skogfinske miljøet, hadde det vært hyggelig å høre om dette på bussen sørøstover. Vi prøver også å få til et besøk i den fine Finnskoghagen til forfatteren Åsta Holt, hvis hus ligger bare et par kilometers busstur unna selve museet.
Vang Historielag ønsker velkommen!
