- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Sykkeltur 2. pinsedag
mai 25--> 11:00 - 14:00
Snart er det 2. pinsedag (mandag 25. mai), og da er det igjen tid for Vang historielags årlige pinsesykkeltur.
Tor Karseth leder som vanlig an turen, med gitaren på ryggen.
Vi møtes på p-plassen utenfor Vang bibliotek på Ener, mellom Ener skole og Sælidvegen.
Sykkelturen starter som vanlig kl. 11.00
Turen går denne gang nordover langs Sælidveien med et par stopp, til Vienkrysset hvor vi sykler sykkelstien langs Flagstadelva, som svinger nordøstover, og passerer Vendkvern og Bassin. Videre går det østover retning Imerslundmarka, og vi avslutter med en stopp på Ingeberg skole. Her vil historielaget spandere kringle, men ta med kaffe eller annet drikke selv.
Det er bare å møte opp med godt humør og sykkel. Vi kler oss etter været.
Vel møtt!
