Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Kulturkveld + endelig godkjenning av årsmøtevedtakene

07/11/2021--> 18:00 - 20:30

Kulturkveld og endelig godkjenning av årsmøtevedtak

Årboka for 2021 er klar for presentasjon. Dette skjer i år i aulaen på

Toneheim søndag 7. november kl 18.00.

I tillegg til presentasjon av artiklene i årboka vil det bli en presentasjon av Prestegårdens historie av Per-Øivind Sandberg og Ole Elias Holck(forhåpentligvis med en ny video) og en kort presentasjon av Toneheim. Vi vil også få en omvisning i den nyrestaurerte festsalen i den gamle prestegården. Det serveres kaffe og kringle.

På grunn av pandemien kunne vi ikke ha ordinært årsmøte i år. Vi vil starte møtet med «Endelig godkjenning av årsmøtevedtakene». Årsberetning med protokoll fra foreløpig årsmøte ble sendt medlemmene den 12/3-1921 i «Nyhetsbrev vinter/vår 2021». Årsmeldingen finner du også som nyhet på historielagets hjemmeside.

Salg av årboka

Årboka for 2021 selges på kulturkvelden og kommer til salg på følgende steder fra 8/11: Spar Vang, Kiwi Ridabu, Spar Sanderud, Gleden på Kay, Sparbanken Hedmark på Storhamarsentret, Gravdal, Nordli Maxi og Bokloftet. Pris kr 200,-

Dato:
07/11/2021