Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Sykkeltur

mai 20--> 11:00 - 14:00

Slik blir årets sykkeltur

Årets sykkeltur går av stabelen 2. pinsedag, mandag 20. mai. Vi starter på Høyvang kl. 11.00, og turen vil gå på kjente og mindre kjente veger og stier i området mellom Høyvang og Øvre Vang, for det meste i Lunden skolekrets. Vi regner med at turen tar drøyt to timer.

Tor Karset viser vei og gjennomfører turen i kjent stil med stopper og sanger. Vang Historielag arrangerer denne turen i samarbeid med Syklistenes Landsforenings Hamarklubb. De passer på oss, og kan også hjelpe til med enkle reparasjoner om det skulle bli nødvendig.

Vi lager ikke noe veikart denne gangen, så planen er at Tor kjører foran og viser vei. Det blir ingen felles servering denne gangen så vi ber den enkelte ta med det en ønsker å drikke og spise.  Blir det fint vær, noe vi tror det blir, åpner vi for at vi tar matpausa på verandaen i 2. etg på Høyvang når vi kommer tilbake.

Dato:
mai 20