Fortsatt ledige plasser på medlemstur til Kongsvinger

Fortsatt ledige plasser i Kongsvingerbussen

Det er fortsatt ledige plasser på bussen som Vang Historielag arrangerer for medlemmer i laget til Kongsvinger fredag 7. juni.

Vang Historielag arrangerer også i år en gratis medlemstur for medlemmer i laget. Denne gangen går turen til Kongsvinger Festning med mer. Det er også mange andre interessante museer å besøke i området rundt festningen., og hvis tiden tillater det svinger vi også forbi Grenseslottet (Skinnarbøl), hvor den svenske kongefamilien tidligere tilbragte mange somre.

Dagen er fredag 7. juni, og avreisen skjer med buss fra Høyvang kl. 09.30. Det blir enkel servering på Cafe Boheme i Kongsvinger. Bussen returnerer til Høyvang.

Påmelding til toremalum@gmail.com innen torsdag 30. mai. Først til mølla får bli med. Det er bussens seteantall som begrenser hvor mange som kan være med.

Hvis du ikke er medlem er det bare å melde seg inn og melde deg på turen