Nyhetsbrev høsten 2021

Nyhetsbrev for  høsten 2021

Vi håper at vi over sommeren er inne i en normalisering etter koronapandemien og har(med forbehold) laget følgende program for høsten:

Søndag 22/8 – 2021 Sykkeltur i Samarbeid med Syklistenes Landsforening og Tor Karseth

Søndag 5/9 – 2021 Vi er tilstede på Liv i stuer og stasjoner på Domkirkeodden

Søndag 12/9- 2021 kl 12.00   Vandring i Dystvollberget og område nord for Dystvoll med Ole Jacob Tomter og Bjørn Eriksen som guider.

Søndag 7. november Kulturkveld med presentasjon av årboka for 2021 og endelig godkjenning av årsmøtevedtakene. I tillegg vil det bli et foredrag/kulturinnslag.

Videre vil vi til høsten arbeide videre med digital bygdebok. Dette omfatter videopresentasjoner i samarbeid med TV-Øst, men ikke minst dugnadsarbeid av ulik karakter. Vi ønsker flere med i dette arbeidet. Er du interessert i å vite mer om dette så ta kontakt.

Ca 200 av våre medlemmer har så langt betalt medlemskontingenten for 2021. Jeg håper at alle tidligere medlemmer er med oss videre og ønsker selvsagt også nye.(Innmelding se hjemmeside vang-historielag.no)