Turer og program framover

Sykkeltur

Tradisjonen tro blir det også i år sykkeltur med Tor Karset og Syklistenes Landsforening 2. pinsedag. I år faller den på 20. mai. Vi starter klokka 11.00. Frammøtested kommer senere.

Medlemstur

Som i fjor lager vi også i år en gratis tur for medlemmer i Vang Historielag. Det skjer fredag 7. juni. Bussen står på Høyvang, og avgangen settes til kl. 09.30. Denne gangen går turen til blant annet Kongsvinger Festning, men vi skal også innom andre museer i byen.

Byvandring på grensa mellom Hamar og Vang

Søndag 25. august klokka 11.00 inviterer Vang Historielag til grensevandring  mellom grensestenene fra 1878 som fortsatt kan sees i byen. Det blir også orientering om alle de andre grenseendringene. Vi starter på Espern og avslutter på Koigen. Mer informasjon kommer senere.